Dantel,dantel modelleri,dantel örneği,dantel örnekleri,dantel oya,dantel işleri

9 Temmuz 2012 Pazartesi

sibersahne.org sohbet, chatroulette, omegle

Yeni bir yarışma tekrar sizlerleyiz diyerek klasik cümleye başlıyoruz. Sibersahne.org sohbet, chatroulette, omegle kelimesi bizler için bir hedef olmuş durumda artık. 45 gün süren zorlu bir çekişme ile sizlerle olacağız. İlk yarışmada ödemeler zamanında yapılmıştı ve buda herkes için güven oluşmasını sağladı. insanlar sohbet etmek için zaman öldürürler net ortamında. Geçen bende can sıkıntısına dolaşmak istedim bir siteye rastladım. Adını çok duymuştum ama omegle nasıl birşey bilmiyordum. Dolaştım gezdim öğrendim diyelim :)

Genellikle arkadaşlar ile arada buluşup laflarız bir süre önce misafirliğe gittiğimde arkadaşımın chatroulette takıldığını gördüm. Sırf eğlence amaçlı kullanıyor sistemi ama fenada değil can sıkılınca stres atmak için birebir gibime geldi. Sizlerde deneyin :)

Sibersahne.org sohbet, chatroulette, omegle alanında sizleri bilgilendirmek istedik linkleri tıklayarak sayfaları ziyaret edebilirsiniz. Hepiniz esen kalın..

0 Yorum yapıldı

Yorumunuzu bırakın