Dantel,dantel modelleri,dantel örneği,dantel örnekleri,dantel oya,dantel işleri

7 Nisan 2010 Çarşamba

NewYork

Herkese saglikli, mutlu bir yil diler, 2007'nin son gununde bayram kacamagimiz NY'dan bir kac fotograf paylasmak istedim. Birkac gunlugune gezmeye gittim, iki cok sevdigim arkadasimla gorustum; tadini Ottawa'da unuttugum turk kebaplarindan yedim; gulluoglu'ndan baklava, su boregi, pogaca bile alip enerji toplayip bir de ustune surpriz olarak arkadaslarimdan birinin tulbent oyasi kolleksiyonunu fotograflayip geri geldim. 2008'de bu guzellikleri de paylasmak umidiyle.


Rockefeller Center


Grand Central- Metro merkez durak binasi

Guggenheim Muzesi -icten bina gorunus; done done eserlere bakarak ust kata cikiliyor.

Bottan Manhattan gorunusu- 2001 incesi cekilmis olsa, bu fotografta Dunya Ticaret Merkezi'nin yikilan iki binasi da bu goruntude olacakti.

Posted by Picasa

0 Yorum yapıldı

Yorumunuzu bırakın