Dantel,dantel modelleri,dantel örneği,dantel örnekleri,dantel oya,dantel işleri

26 Nisan 2010 Pazartesi

Dikis denemelerim


Bir arkadasimizdan birkac haftaligina yeni aldigi dikis makinasini odunc almistim aylar once. Birsey yapacagimdan degil ama makina kullanimima sunulmusken bu teklifi geri ceviremem dedim; bazilarini gordugunuz ufak gundelik kullanilabilecek masa ortuleri diktim. Dort kenarini kivirmak kolay, bir de cevreci olalim, naylon poset kullanmayalim diye manav cantasi yapayim dedim. O da olunca gozumu kararttim gomlege giristim. Oldu olmasina da biraz kalibi kendi olculerimle karsilastirmadan kalibin degerlerine guvendim; dar kalipli bir gomlek de oldugu icin ustume olmadi; kuzenime zorla da olsa ben bunla butun gun ugrastim giyicen demeyi dusunuyorum.

Posted by Picasa

0 Yorum yapıldı

Yorumunuzu bırakın