Dantel,dantel modelleri,dantel örneği,dantel örnekleri,dantel oya,dantel işleri

4 Mart 2010 Perşembe

çaresizim çaresiz :((((

Arkadaşlar uzunca bir süredir resim yükleyemiyorum,daha doğrusu resim yükle diyorum yükleniyor ama ben resmi göremiyorum yazısını yazmak için
böyle olunca Eda için ördüğüm atkıları nede sevgili tatlı kurabiyem için yaptığım irmikli tatlıyı yayınlayabildim
uğraşıyorum inş çözüm bulacağım bu sorunun neden olduğu yada nasıl giderileceğini bilen varsa lütfen yazsın.

Bu arada kaan hastalandı sınıfda salgın varmış bir mikrop dolaşıyor ne olduğu da bilinmiyor Cuma günü güle oynaya eve geldik gece biraz rahatsızlandı
C.tesi iyiydi sadece hafif öksürük vardı Calpol plas içirdim hemen akşama doğru ateşi 37,8 gibi oldu dr yi aradım artarsa getirin dedi.
pazar günü de aynı şekilde iyi geçti ben her ihtimale karşı calpol ü vermeye devam ettim (Allahtan vermişim)
Pz.tesi sabah ateş bir çıktı 39 larda hemen revire gittik Dr.muayene etti dinledi vs bu çocuk kardamı yattı demezmi
2 günde kronik bronşite çevirmiş ve eğer ihmal edilirse zatürrer olabilirmiş
öyle sinsi ilerliyomuş ki mikrop hiç anlaşılmıyormuş eğer ben o calpolu vermeseymişim kesin hastanelik olurmuşuz allahıma bin şükür ateşi düşürdük 1 hafta evde kesin yatak istirati verdi dr bol sıvı günde 3 lt sıvı almalı dedi şimdi habire kaan a sıvı ama su ama meyve suyu ama ıhlamur ne bulursam zavallım anne karnım lıkır lıkır ediyor diyor :))
ama bu hastalığın baş ilacı bol sıvıyla atmakmış mikrobu

Ecz. bayandan öğrendiğim bir karışımı sizlerle paylaşmak isterim
1 tutam ıhlamur
minik bir parça çubuk tarçın ve
2-3 ad. karanfil
bunu bir güzel demleyip süzün ve içine bal veya pekmez karıştırıp içirin çok iyi geliyor hem göğsü yumuşatıyor hemde mikrobu temizliyormuş.
Sınıfımızda 6 öğrenci daha bu şekilde rahatsızlanmış
Aman çok dikkat edin nolur bilinmeyen bir mikrop ateş olmasa bile hafif bir öksürük yadaishal, halsizlik hissederseniz çocuğunuzda veya kendinizde ihmal etmeyin sakın

0 Yorum yapıldı

Yorumunuzu bırakın