Dantel,dantel modelleri,dantel örneği,dantel örnekleri,dantel oya,dantel işleri

27 Şubat 2009 Cuma


7 Yorum yapıldı

  1. Adsız said...
    selam.ben bloglarınızı bloğuma şablon ararken keşfettiim.blogcudaki bloğunuzdan çok fayydalandım.orda size yorum yazamadım çünkü yorum yazarken zorluklar çıktı.size şablonla ilgiili sormak istediklerim var yardımcı olurmusunuz
    crax said...
    Tabiki elimden geldiğince yarıdmcı olmaya çalışırım.
    Adsız said...
    selam.blogcudaki bloğunuzdaki pembe şablonu blogcudaki bloğumda kullandım.size birşey sorucaktım blogspot için internetten 3 kolonlu şablonlar indirdim ama ne yaptıysam olmadı.yardım ederseniz çok sevinirrim
    Adsız said...
    slm msn adresinizi kaydettim.ama daha görüşemedik.2 gündür msn mi sürekli açık tutmaya çalışıyorum.inşallah görüşürüz
    Adsız said...
    slm msn yee girmiyomusunuz.sizi msn adresime kaydettim ama adresinizz açık değil.lütfen yarddımm edin
    belguzaranne said...
    merhaba hayırlı akşamlar guzel bır blog
    bekdikli said...
    selam sayfanız çok güzel bende bloguma ekledim sizi. kolay gelsin...))

Yorumunuzu bırakın